Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Mera på Aquamera?

Av tjuredabloggen - 25 januari 2013 23:22

Ikväll fick fredagsmyset vänta då det var dags för träning. Denna gången i simhallen eller "Aquamera" som det heter.

Återigen mycket folk trotts endel återbud så det var mycket bra. Jag var nog inte den enda som underskattande simning som träning, Jag dök i kaxigt och krålade första 25 meterna sen tänkte jag att det här håller fan inte. Tänkte även på de idioterna som har simmat hela Engelskakanalen hade nog hellre kört ryskroulette än utsatt mig för det.Och handen på hjärtat så slant foten ner vid ett par tillfällen i bassängen. Men jag själv tyckte att det var väldigt kul och varierande träning, något som vi inte kört innan. Men det var inte slut efter 25 längder utan därefter väntade äventyrsbadet som var en moralhöjare och gav ökad lagstämning, den obligatoriska klunsen i bubbelpoolen förlorades denna gången av Adam men hade tur i oturen då 5an var avstängd. 

Jag hoppas att ni gör det mesta ni kan utav helgen och njut av ledigheten för snart är det måndag igen.. Väl mött / Wilfred Zaha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjuredabloggen - 1 april 2013 20:39

En tidig morgon på APA och en lite småkylig annandagpåsk stod vi inför andra omgången i Smålandscupen.  Vi visste att det skulle bli tufft och det var egentligen ingen snack. Jag minns första gången vi mötte SUF. Då var laget mer ostrukturerat än...

Av tjuredabloggen - 30 mars 2013 01:12

Vi möter nya lag och jag ser inget lag som kan hota oss iår, vi har spetskompetens i truppen samt att i ledarstabben har vi ett bra gäng som kan leda oss till seger....

Av tjuredabloggen - 30 mars 2013 01:12

Vi möter nya lag och jag ser inget lag som kan hota oss iår, vi har spetskompetens i truppen samt att i ledarstabben har vi ett bra gäng som kan leda oss till seger....

Av tjuredabloggen - 26 mars 2013 10:25

Innan vi ska ta del spelarprofilen vill jag passa på att tipsa om en podcast. Det finns massa podcasts på Itunes och jag lyssnar på endel men det finns en som jag verkligen gillar som handlar om fotboll. Den heter fotbollslotteriet och varje vecka gå...

Av tjuredabloggen - 25 mars 2013 18:04

Börjar med en ursäkt för sent referat. Lind spände ögonen i mig på gymet och sa att jag skulle hem och uppdatera så vem vågar säga emot han?.   Det var dags för derby mot Tolg. Det kändes i luften att det inte var en vanlig träningsmatch, det var...

Presentation

Tjuredabloggen
yttrandefrihet på riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards